음악

Endless Love

향기로운 재스민 2013. 10. 2. 22:51

 

머라이어 캐리-루더 밴드로스

 

 

Endless Love

 

My love
There's only you in my life
The only thing that's right

내 사랑
나의 삶 속엔 오직 당신뿐이에요
당신를 사랑한 것이 내가 유일하게 잘한 일이지요


My first love
You're every breath that I take
You're every step I make

나의 첫 사랑
당신은 나의 숨결
당신은 나의 발걸음입니다


And I want to share
All my love with you
No one else will do

내 모든 사랑을 당신과 함께
나누고 싶어요
그 어떤 사람도 아닌 당신과


And your eyes they tell me
How much you care
Oh yes, you will always be
My endless love

그리고 당신의 눈빛을 보면
당신이 날 얼마나 사랑하고 있는지 알 수 있어요
그래요 당신은 영원한 나의 사랑이에요

 

Two hearts, two hearts that beat as one
Our lives have just begun
Forever I'll hold you close in my arms
I can't resist your charms

두 심장이 마치 하나인 것처럼 두근거려요
우리의 삶은 이제 막 시작한 거랍니다
영원히 당신을 내 품에 꼭 안고 있을 거예요
당신의 아름다움을 못 본 체 할 수 없으니까요

 

And love I'll be a fool for you I'm sure
You know I don't mind
'Cause you, you mean the world to me
I know I found in you
My endless love

내 사랑, 난 당신을 위해서라면 기꺼이 바보가 되겠어요
정말 아무런 거리낌도 없이
당신이 나의 전부니까요
나는 당신에게서

영원한 사랑을 찾았답니다


Ah, and love
I'll be a fool for you I'm sure
You know I don't mind
You'll be the only one

아, 내 사랑
난 당신을 위해서라면 기꺼이 바보가 되겠어요
정말 아무런 거리낌도 없이
당신만이 나의 유일한 사랑이에요

'Cause no one can deny
This love I have inside
And I'll give it all to you my love
My endless love

아무도 내 안에 자리한
이 사랑을 부정할 수 없으니까요
내 모든 것을 당신께 드리겠어요
내 영원한 사랑이여

 

 

 

                                                           원청자 시인과 .....

                                       (내게 항상 친절하고 끝없는 미소를 기억하며...)

                                                           * 신설동 '연' 찻집 46회 스토리문학 시낭송회에서

                                         "코스모스 길"