장미 꽃

[스크랩] 초중급 - 항의전화

향기로운 재스민 2011. 11. 3. 06:33

 

첨부파일 초중급 - 항의전화.mp3

 

 

 

여보세요. 당신 회사로 구입한 휴대 전화에 대해 항의하기 위해 전화했습니다. 휴대 전화를 구매한 6개월밖에 되지 않았는데 벌써 어제로 번째 고장이 나서 수리를 맡겨야 했습니다. 게다가 수리를 맡기러 마다 점검 받는 데만 최소 30분은 기다려야 햅니다 그리고 수리를 위해 서비스센터를 방문할 때마다 최소 반나절은 걸렸고. 솔직히 말해 제품으로 교환을 했으면 하는데. 당신 회사 규정에 교환은 구매 90 이내만 가능하다고 나와 있더군요. 휴대 전화가 말썽을 일으키는 이번이 마지막이 아닐 거란 느낌이 듭니다. 회사 측에서 어떠한 조치를 취해 있는지 알고 싶습니다.

 

Hello. I am calling to make a complaint about the call phone I bought from your company. It’s been only six month since I bought this phone and I had to take it in for repairs for the third time yesterday. Plus, every time I take it in for repairs, I have to wait at least half an hour just to get it looked at. Furthermore, it took at least half a day to repair it every time I visited the service center. Frankly, I would like to have my phone replaced by a new one, but your company policy sates that exchanges are possible only within 90 days of the purchase. I have a feeling that this will not be the last time that I will have trouble with my phone. I would like to know what your company can do for me.

출처 : 당신이 머문자리는 아름답습니다
글쓴이 : 유하 원글보기
메모 : 듣기를 한번 더.....