여보세요. 당신 회사로 구입한 휴대 전화에 대해 항의하기 위해 전화했습니다. 휴대 전화를 구매한 지 6개월밖에 되지 않았는데 벌써 어제로 세 번째고장이 나서 수리를 맡겨야 했습니다. 게다가 수리를 맡기러 갈 때 마다 점검 받는 데만 최소 30분은 기다려야 햅니다 그리고 수리를 위해 서비스센터를 방문할 때마다 최소 반나절은 걸렸고. 솔직히 말해 새 제품으로 교환을 했으면 하는데. 당신 회사 규정에 교환은 구매 후 90일 이내만 가능하다고 나와 있더군요. 휴대 전화가 말썽을 일으키는 게 이번이 마지막이 아닐 거란 느낌이 듭니다. 회사 측에서 어떠한 조치를 취해 줄 수 있는지 알고 싶습니다. |
Hello. I am calling to make a complaint about the call phone I bought from your company. It’s been only six month since I bought this phone and I had to take it in for repairs for the third time yesterday. Plus, every time I take it in for repairs, I have to wait at least half an hour just to get it looked at. Furthermore, it took at least half a day to repair it every time I visited the service center. Frankly, I would like to have my phone replaced by a new one, but your company policy sates that exchanges are possible only within 90 days of the purchase. I have a feeling that this will not be the last time that I will have trouble with my phone. I would like to know what your company can do for me. |
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